Saturday, December 17, 2011

Putrajaya yo !

assalamualaikum

banyak gila aktiviti bulan 11 gua. tak boleh duduk diam dalam UMP. haha. jadinyaa 24/11 yang lalu gua join rombongan cik Kiah okay teeett.. rombongan SRN (Sekretariat Rukun Negara) ke Putrajaya. yeay ! aktiviti pertama sebaik sampai di Putrajaya adalah err mesyuarat (?) sebenarnya gua penonton je. bukan Exco jadi gua pun tak faham sangat apa yang berlaku. tapi yang gua tau ada meeting dengan orang Jabatan Perpaduan Negara & Integrasi Nasional (JPNIN).

perempuan gedik excited !

program 5S. motif ?

amacam ? ada pro ?

penonton-takde-kerja

Dayah & Iylia

we are the jubah's girls !

sepohon kayu daunnya rimbun

konon sensored ! bajet kurus ni

dalam lif pun bolehhh

Pejabat Menteri

JPNIN

1 Malaysia (?)

fuyoo tak ?

selesai meeting aktiviti diteruskan dengan Bowling wehhh ! gua main bowling. tolonglah percaya. bahahahaha ! bertempat di Alamanda. disebabkan bas dah memang ada kat Alamanda alamatnya terpaksalah kitorang berjalan kaki sahaja ke sana. nasib baiklah tak jauh. fuhh !

sebelum

selepas

gua baru tau Alamanda ada tempat macamni

Iylia cantik :)

muka-pro-bowling



ini anak gua. haha
sebelum ber-bowling

selepas ber-bowling
tamat game tibalah masa untuk pulang semula ke Gambang. oh oh lupa nak cakap. group gua menang no 4 tau dari err berapa group eh ? 8 kot. haa kira terer la kannn. hahaha. gua tak sangka gua ada bakat main bowling. bahahahahaha ! ok memang sebak gila nak tinggalkan KL. apakan daya masa mencemburui kita.

oh sekian entry ini. mwehehe ! :)

No comments:

Post a Comment