Friday, November 12, 2010

percubaan pertama

assalamualaikum semua ! ececeh. bajet gila aku :DD

well, sekarang memang trend gila kan pakai pakai shawl neh. aku pun memang geram gila laaa tengok orang pakai shawl nampak cantik je. perghh ! walaupun aku perempuan dan kami ni memang la se-spesies tapi memang tak dapat nak mengekang nafsu bila tengok kecantikan perempuan tu kan ? opss ! tak bermakna aku lesbo okay. im straight ! super-duper straight ! hahaha

jadi, dengan kudrat dan muka-tak-tahu-malu yang ada, aku pinjam la sehelai dua shawl Cha Cantik. Bajet la nak berangan angan cantik-nak-mampus-kau-pakai-shawl depan laptop. haha. tapi tak kira.

lepas ber-jam jam menghadap laptop dok betul sana betul sini senget sana senget sini, ni lah hasilnya. hanya 2 gambar terpilih sahaja akan di-upload. dan pemenangnya adalahhhh







okay, sumpah bajet cun gila kan ? eh, baru perasan. tang mulut tu sama je. taknak muncung lagi ? haha. maaf di atas pencemaran mata yang baru sahaja aku lakukan terhadap anda anda sekalian :)

humakaihh, mulut aku hitam gilaa. okay, bukan mulut je. memang semua hitam dan gelap dan pudar tak ber-seri seri. tunggula aku nak kahwin nanti barula datang seri kot. haha

okay, sekian, nak sambung study Materials :D


p/s : aku bukan smoker tau walaupun memang bibir aku hitam kalah smoker tegar. hmph !

3 comments:

  1. fida : betul ke ? betul ke ? hahaha *aku dah perasan ni ;)


    diba : love u too. oh, and i miss u :(

    ReplyDelete